Mama Ida


Sejak mengandungkan si baby Harraz, memang keje akulah yang melayan teringin si Ida tu. Nak makan Korean foodla, nak makan sambal ayam kak Nad lah, nak siput sedutlah, ngengada sungguh! Dan akhirnya, derita CikNad sudah berakhir bila baby Harraz berjaya jugak keluar walaupun dah due hampir dua minggu. Eleh, nak sama tarikh lahir dengan kitelah tuuu, hihihi

Disebabkan Ida memang pakar dalam bab mengugut, aku kenalah pegi jenguk dia sebelum dia balik Perak berpantang. As usual, baby semua comel, termasuk aku. Manalah ade baby yang keluar-keluar tak comel kan...
Nah, CikNad belanja gambar baby Harraz sekeping dua.

Kelihatan CikNad agak gugup untuk memegang baby


Arap-arap jangan ikut perangai mama dia suka paw CikNad,haha

Dan Kakak Jannah dah naik pangkat jadi kakak dan tak boleh ngada-ngada dengan mama. Dengan CikNad je boleh....

Moga baby Harraz jade anak yang soleh, bijak, aktif dan bagi manfaat kat orang lain....

*Kena dapat baby kembar, baru boleh lawan si Ida nih!

Comments

Popular Posts