housemate


Housemate aku ni dia punya rajin masak tak boleh nak cakap ape. 
Ni dah terbau-bau nasi goreng dia buat. Aritu aku balik mengajar pukul 10 pm tengok dia orang dok tunggu aku balik nak makan sama-sama. Rasa macam raja pulak....hahahaha suwiiittt sangat kan.

Pantang semua orang ada kat rumah mulalah dia dok menumis, menggulai. Sepanjang 2 bulan ni, semua jenis makanan, kuih dia dah buat. Ada satu hari dia masak macam menggila, rupanya putus cinta dan dengan satu rumah sekali kena meraikan parti putus cinta dia dengan makan ape yang dah dia masak! Aku khuatir akan boyot jika peristiwa ini berterusan... Tak kisahlah, putus cinta ke, tayar bocor ke, bunuh lipas ke, asal akak tu masak aku dengan rela hati tolong makan. 

* Orang Kedah cenggini hah! Best.

Comments

Citra Zura said…
wah.. lama x melawat rumah... nk pergi amek daun pandan! hehe

Popular Posts