ramdhan


Dalam sedar atau buat-buat tak sedar, akhirnya sudah sampai di permulaan ramadhan. Alhamdulillah dapat juga diberi peluang untuk menikmati dan menjalani bulan yang Dia dah khususkan untuk hamba-hambanya. Terpulang saja kat kita macam mana untuk memenuhinya. 
Seperti biasa, hari pertama mesti di rumah, berbuka bersama. Tinggal yang bujang-bujang jela kan, yang tak bujang sangat dah kena buka kat rumah lain, yang 'bujang senang' dah kat Sarawak, untunglah buka awal!haha
Kesempatan ini juga, tuan tanah nak mohon maaflah sekiranya sepanjang 'kemesraan' kita, ada tindakan, tutur kata yang tidak menyenangkan telah mengguris hati anda semua yea..... Maaflah weh!hehe
Dan rasanya sambutan ramadhan dan raya kali ini lebih bermakna, lebih sempurna dengan kehadiran dia....hehe gelak gatal jap. 
Ok kesayangan semua, jangan tido lambat, esok kenalah bangun sahur, jangan dok minum air je, Nabi tak suka....

-Bajet kad raya larilah weh, pakai sms boleh? =p

Comments

Popular Posts