haisshh!!!

Ntah apa-apalah budak-budak ni. Sedang menonton Kungfu Hustle sambil minum-minum kopi dan peluk-peluk Qaseh, tiba-tiba dengar bunyi mesej masuk. Bukak mesej, ermm, budak comot tu bagi mesej. Dia tulis, 
"Kak Nad dah balik belum? Kita mimpi Kak Nad lalu depan bilik kita pakai baju putih. Are u ok?"

Hehehe, gelak sumbing aku baca. Hari tu ada makhluk lagi sorang tu call,
"Kak Nad, semalam kita mimpi Kak Nad kurus sangat-sangat!"

Hadoi, budak-budak ni dah kritikal sangat tahap rindu kat aku, jap lagi kita jumpa ye. Peluk boleh tapi jangan ketat-ketat sangat....pantang di situ. Wee~~

Comments

Sayap Kiri said…
hahahaha...adoi mcm2 bebudakkkk rindu ni kan..baju putih la..makin kurus la..hahaha..balik cepat kak..kang ade yg mimpi baju belang belang lak..hehe
naduta said…
haha,itulah pasal. Bila dah jumpe kena tadah telinga pulak dengar cerita dia orang...macam-macam perangai!

Popular Posts